مصاحبه آرشیو خبر ها
الکان : امسال، سال صفر برای یوونتوس بود

الکان : امسال، سال صفر برای یوونتوس بود

جان الکان، رئیس خانواده آنیلی و یوونتوس، در نامه ای به سهامداران بر جاه طلبی های باشگاه تاکید کرد و این فصل را سال صفر برای بانوی پیر توصیف کرد.

 

بیانکونری ها سال گذشته به دنبال هرج و مرج خارج از زمین شاهد تغییرات اساسی در سطح مدیریت و مبارزات حقوقی مختلف مرتبط با مسائل مالی بودند، به ناچار مجبور به اغاز مسیر جدیدی شدند.

 

یوونتوس اکنون به جام جهانی باشگاه‌های جهان راه یافته است و به تضمین بازگشت خود به لیگ قهرمانان نزدیک است و دو منبع درآمد کلیدی را در فصل آینده به آنها می‌دهد زیرا به دنبال بازگشت دوباره به اوج هستند.

 

الکان در نامه ای که از طریق TMW به سهامداران اکسور ارسال شد، در مورد کمپین 2023‐2024 یوونتوس، جاه طلبی های آنها برای سال های آینده و کار مهم مدیر ورزشی کریستیانو جونتولی صحبت کرد.

 

2023 سال گذار بود. ما همه چیز را از نو پایه ریزی کردیم و افراد جدید را بر سر کار گذاشتیم، بنابراین، فصل 2023/24 سال صفر است، که در آن باشگاه پایه‌های بازگشت خود را چه در داخل و چه خارج از زمین می‌گذارد.ما اکنون نگاهی رو به جلو خواهیم داشت.

 

یوونتوس با تمرکز بیشتر بر استعدادهای جوان نسل بعدی خود (که شایستگی خود را در این سال ثابت کرده اند) ، قصد دارد ساختار هزینه ای پایدار را مطابق با مقررات جدید یوفا ایجاد کند.

 

رئیس یوونتوس سپس در مورد DNA برنده باشگاه و ارتباط خانواده آنیلی صحبت کرد.

 

اگر هواداران، بازیکنان و روحیه ما را بشناسید، عبارت فینو آله فینه برایتان تازگی ندارد. این نشان دهنده عزم باشگاه برای ادامه مبارزه است. بر ناملایمات غلبه کنید، اعتقادی که ادواردو آنیلی در 24 ژوئیه 1923 به عنوان رئیس منصوب کرد.ما همیشه می خواهیم برترین باشیم و اکنون تلاش بیشتری در این زمینه خواهیم کرد.

 

الکان در پایان مدعی شد که یوونتوس بر اصالت خود استوار خواهد بود و در فصول آینده با قدرت در تمامی جام ها فعالیت خواهد کرد. او به سهامداران اطمینان داد که یوونتوس به مسیر اصلی خود باز خواهد گشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: